6 عمل جراحی عجیب در دنیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 25 / 11 / 1392
بازدید : 500
نویسنده : zahra

با عمل های جراحی آشنا هستید این عمل های جراحی برای بهبود سلامت انسان انجام می شوند اما تعدادی عمل جراحی نیز وجود دارند که انسان ها برای زیباتر شدن یا حتی مواردی عجیبتر انجام می دهند.

امروزه عمل های جراحی بسیاری در دنیا انجام می شود که برخی از ان ها بسیار عجیب هستند و گاهی خطرناک نیز می شوند. این عمل های خطرناک برای زیبایی یا مواردی هستند که شاید واقعا هیچ سودی برای زندگی انسان نداشته باشند.


**لب های هلالی



Click here to enlarge


یکی از جدیدترین عمل های جراحی که در آسیا رواج پیدا کرده است کشیدن لب هاست. در این عمل جراحی افرادی که لب های صاف دارند سراغ جراحان زیبایی می روند تا گوش لب ها را کشیده و حالتی خندان و هلالی به آن ها بدهد. این عمل جراحی که به لب های خندان نیز مشهور است این روزها طرفداران بسیاری در کره جنوبی پیدا کرده است. شاید کسی هدف این عمل جراحی را متوجه نشود زیرا همیشه هم شاید خوب نباشد که یک فرد بخندد.


** چاله گونه



Click here to enlarge


یکی از مواردی که جز زیبایی شناخته می شود چاله های روی گونه است. این چاله ها زمانی که لبخند میزنید روی صورت ایجاد می شود. این چاله ها که به نوعی نقص در یکی از عضلات صورت به حساب می آید این روزها به یک تابوی زیبایی تبدیل شده است. تعدادی از پزشکان به تازگی امپول هایی را طراحی کرده اند که با تزریق روی گونه عضله مخصوص این چاله را از بین برده و چاله ها به وجود می آورد.


** بزرگ کردن چشم



Click here to enlarge


یکی از جالب ترین عمل های جراحی در کشورهای شرق آسیا انجام می شود. این عمل جراحی مخصوص کشورهای چشم بادامی است و در کره جنوبی طرفداران بسیاری دارد. این عمل جراحی به حدی محبوب شده است که کره جنوبی را به یکی از بزرگترین کشورهای عمل جراحی تبدیل کرده است. در این عمل جراحی دکترها انتهای چشم را می برند تا چشم ها بزرگتر شده و صورت آن ها نیز بهتر خواهد شد. این عمل جراحی به عنوان یکی از عجیبترین عمل های دنیا شناخته می شود.


** کاشت سبیل



Click here to enlarge


کاشت یکی از عمل هایی است که این روزها در بسیاری از کشورهای دنیا انجام می شود اما ترکیه کشوری است که به تازگی یک عمل جراحی جدید را به دنیا معرفی کرده است. مردان ترکیه علاقه خاصی به سبیل دارند از این رو برخی از پزشکان پوست و مو در این کشور جراحی خاصی را آغاز کرده اند که به کاشت سبیل معروف شده است. این عمل جراحی 5 هزار دلار قیمت دارد و نزدیک به 6 ساعت نیز به طول می انجامد. افرادی که می خواهند این عمل را انجام دهند باید سری به استانبول بزنند.


** تغییر رنگ چشم



Click here to enlarge


یکی از عمل های جراحی که بسیاری را در دنیا تحت تاثیر خود قرار داده است عمل جراحی تغییر رنگ چشم است. در این عمل جراحی مایعی خاص که از جنس مواد تشکیل دهنده لنزهای خارجی هستند در چشم تزریق می شود و خیلی راحت رنگ آن را تغییر می دهد. این عمل جراحی حتی باعث می شود تا شما بتوانید رنگ قهوه ای چشمتان را به آبی تبدیل کنید. البته این نوع عمل جراحی گاهی بسیار خطرناک شده و امکان نابینا کردن فرد را دارد. این عمل تحت نظر دکتر خاصی به نام "کنث روسنتال" در تمام دنیا انجام می شود.


** عمل کف دست


Click here to enlarge


یکی از عمل های جراحی که به تازگی در ژاپن انجام میشود عمل کف دست است. در این جراحی فرد دست خود را در اختیار پزشک قرار میدهد تا خطوط کف دستش را عوض کند. ژاپنی ها اعتقاد دارند اگر خطوط کف دست حالت خاصی داشته باشد سرنوشت آن ها نیز تغییر خواهد کرد از این رو دست خود را عمل می کنند تا سرنوشتشان نیز تغییر کند. این عمل جراحی 15 دقیقه بیشتر طول نمی کشد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








گاهي خلوت دوست را به هم بريز تا بداند كه تنها نيست. اين مرام ماست كه در وجود دوست خانه اي داشته باشيم حتي به مساحت يك "ياد"

طرفدار کدوم تیم هستی؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی تموم و آدرس like10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 468
بازدید ماه : 1101
بازدید کل : 181347
تعداد مطالب : 187
تعداد نظرات : 155
تعداد آنلاین : 1




آيكون هاي Lady 3D

www.Ghaleb-fa.blogfa.com ایکون های ونوس

آیکـون هـای خـانوم سیبیـل



آيكون هاي مـــا

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آیکن های نایس تـم

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آیکن های نایس تـم

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

www.Ghaleb-fa.blogfa.com

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

www.Ghaleb-fa.blogfa.com

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

داستان روزانه
دريافت كـُد موس

دریافت كد هدايت ب بالا

>

RSS

Powered By
loxblog.Com